Friday, September 24, 2010

BRRRR (?)
__________________
seperti biasa lakukan benda yang sama. huh bgn pagi , mandi , siap siap pegi skula .
EUUWWW today is friday . HAIYA XD too boring laa . hummm pg pg lg
dyowg da pg kem perak arn . alaaa best nye . igt ak na pg arn , tp blek blek pk
psl trip kelas ak arn . tp tgk ta jd plak . bangang seyhh . ciss =.=
ouhh badrul ?mcm biasa perangai dy suda berubah blek . ape lg laa kowg ny
yg salu myshkan hubungan ak nan dy ?ta leyh na lihat saya senang ke pe ?
di sini laa tempat saya m'hembuskan tekanan yg begitu m'beban kan kepala otak ny .

_____________________________________________________________________

oke stopp . kte cte pasal plak yeaa anak anak . huh psl mimie ?
ouhhh S-H-I-T jgn timbul kan masalah lg bule ta ?
bule kan bule kan ?ble dga nama "best friend " saya uh , grrr~ mcm na shoot jeaa
err asl ?asl ea nan saya ny . suka sgt ad sifat pdendam . alaaaaa
saya da tahu la awak rahsia kowg . igt saya ny bdoh ke pe ?
HELLO (?) talk to my hand la dhheee ?
haaa sluttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt (!) oo yeahhhh =..=

No comments: