Monday, February 14, 2011

oke . look this pictureee
look?that child was crying . hurmm i think you guys know what i story about . hmm yesss . im crying right now. i so sad . why ?because i read statement *someone* and she write blablablabla and blala . *just be a little secret oke . ha?why that girl ?that girl is so very very hate me a lot! hey i never talk with you , but why you disturb my life?

yeaa me and you was same school you know right ?oke fine . i ta kesah la awak na buat org ape oke asl kan u puas ! that you what ha (: oke good . so , girl hear ,let me advice ckt tok kau kanina
*gramm*
___________________________________________________________________
*i dont care what you talking about me to you friend.*kalau boleh cerita stu malaysia la kalau boleh . lg bagus .*i ta kesahh kawan2 i yg suda lama bkawan sejak primary school na pulaukan i dsbbkan mulut2 yg ta boleh dtutup , ad jea cerita buruk ttg aku . oke tape . i stil patient . oke mmg ak terasa ape kay tls statement kau uh . but please la wehh . story to A hingga Z what you problem ?ha?hey dude ! u think i stole u bf?aha idiot . please be a mature person . you all 17years old right now, not 7years old. korg boleh pkir mana yg baik dan mana yg buruk kan (:

yess i not pretty like you,not perfect than you and all but me,another friend was still support me and GOD has know my condition , my life right now . yeaa mmg ak hdup susa ta mcm korg . ak da mcm2 pgalaman yg ak hadapi spjg hdup ak ini . pls jgn seksa ak mm ny tlg laa. ak da ta kuat . jgn mudah peraya ckp org lain . oke fine !

i know you very hate me a lot .so,what do you want from me ha?i never disturb you life so pls , dont disturb my life again . can ?dont be a childish la sygg . be mature oke . be a MATURE .u know a mature ?MATANGGG . aku hanya mampu menegakkan kebenaran ak sahaja dan berdoa kepadaNYA . dont judge me before you know who i'am . adoisss


assalamualaikum tak jawab berdosa,kalau jawab sayanggg,
miss Z'

No comments: