Saturday, April 30, 2011




Hello ,
Selamat pagi semua . pecah rekod kerana saya bangun pukul 4 pagi td . haa ape kes ?yelaa tersedar plak na tdo balik da ta boleh da . emm lepas uh ta tw na buat ape kemas laa rumah . haa igt aku nie pemalas mcm korg nie semua ke ?haha Hello , miss z nie rajin tw . kome je ta tw . haha lagu nie ka ?

#kenapa ramai yang cakap i nie bontot besar ?bontot da berat ?walaawehh aku sepak jgk mulut korg yang berbau itu . sedap mulut jea eak . tgk badan cik ni haa slim-mmm lgi to ada hati cakap bontot aku besar . #kenapa ?aku nie kuat makan ke ?hahaa

As long that you know(cewah)yeaa i mgaku mmg i kuat makan . tgk laa i makan kt sekolah kalau boleh 24hours asyk dok mgunyah jea kejenye . HAHAHA .oke so mcm nie laa perangai nye yang ta tentu arah . idea tada , bosan la uh . menaip jea laa keje nye dr td . err pg pg da breakfast kentang goreng plus nugget . emmm yummy :) (thank aunty linda hee) tapi kan . haaa da masuk kali yg keempat i kuar masuk toilet . sakit perutttttt~ uolls . err biasalaa kan minah nie bab makan agak gelojohh sedikit.

#err lagu baru ape ea sekarang ?
pehhh macam na terberak lagi mencari lagu baru yg ngetop skrg nie tp ta jmpe jmpe . search kt you tube lain yg i na cari lain plak yg kua . opss last last jmpe jgk akhirnyeeeeeeee.dalaaa idea tada rambut pon da kering kusam so adios pablo . ehhhhh ehhhh cop cop cop err saje jea na ckp bhai . haha bhai ?bukan bhai jual karpet ea?pftttttttttttttttttttttttttttttttttttttt peace
#assalamualaikum tak jawab dosa kalau jawab sayangg. *pfttt tagline yang dgemari and dicopyright lgi oleh golongan remaja sekrang nie . \m/

No comments: